Корисні поради для пошуку роботи в Черкасах

Виводити по  
  записів на сторінці  

Всього знайдено: 1997

На сторінці: 1 – 20

Сторінка: 1 / 100

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»

Експерт поділилася, чого остерігатися українцям при працевлаштуванні за кордон

Українські журналісти дізналися у юриста, які небезпеки можуть очікувати на «заробітчан» і як їм не потрапити на гачок до шахраїв.

Юристка OMI GROUP Лілія Кравцова розповіла журналістам 24 каналу про підводні камені працевлаштування за кордоном, шахрайські схеми й навіть небезпеку стати жертвою торгівлі людьми. Work.ua також публікує поради експерта. Юристка розповіла, що зазвичай у...

...

Детальніше

Начальство, колектив або понаднормові: що найбільше дратує українців на роботі

Виявилося, що повністю задоволених роботою лише 8%.

Інших виводить з рівноваги багато чого: від некомпетентного керівника до тривалих нарад. Опитано було більш ніж 6 тисяч шукачів, що їх дратує в робочий час найбільше. Більшість респондентів зізналися, що найбільш дратівливим чинником для них є керівник, якого вони вваж...

...

Детальніше

Як закінчити складний робочий день щасливим: поради експерта

Інколи робочий день приносить нам непорозуміння з колегами чи навіть і конфлікти.

Тому важливо навчитися позбуватися від негативу і закінчувати робочий день у хорошому настрої. Фахівець з освіти в області здоров'я, експерт порталу The Muse Еббі Вульф визначила прості поради, як закінчити складний робочий день в хорошому настрої. Чотири способи, які допоможуть заверши...

...

Детальніше

Принципи роботи з командою через мистецтво театру

Запорукою успіху будь-якого бізнесу є не лише професійність кожного окремого працівника, а й робота команди в цілому.

На жаль, дуже часто другий пункт ігнорується, і це може мати негативні наслідки. Розповісти, що таке команда, як працювати з нею та створити сприятливу атмосферу для розкриття творчого потенціалу її членів через театральне мистецтво, Work.ua попроси...

...

Детальніше

Особистий профіль у соцмережах як лайфстайл-резюме фахівця: що вам потрібно змінити

Запитайте людину, яка її головна зброя при пошуку роботи, й вона відповість, що відмінне резюме, впевненість на співбесіді або ідеально виконане тестове завдання.

І дуже рідко ви почуєте у відповідь «соцмережі». Проте сьогодні, коли ми 24/7 знаходимося онлайн, те, як шукач веде свої сторінки у Facebook, Instagram, а іноді й у TikTok, може багато про що розповісти рекрутеру. То що ж бачить HR-фахів...

...

Детальніше

5 емоцій, які варто вимкнути на співбесіді

Самовдоволеність Само собою, на співбесіді потрібно постати найкращому світлі, але зайва самовпевненість може підвести вас і перерости в згубну емоцію самовдоволеності.

Коли розумієте, що вже готові вигукнути «Так я все можу!» або сказати про колишнє місце роботи «Без мене там все розвалиться», краще пригальмувати. Навіть якщо це правда. У посиленого нахваляння себе є зворотна сторона — рекрутерові може з...

...

Детальніше

Чому ви хочете працювати у нас? Як не розгубитися і відповісти на питання рекрутера

Проблема Я пішов на співбесіду, і все було добре, доки рекрутер не спитав: «Чому ви хочете працювати у нас?» Я такого не очікував, тому зам’явся, задумався.

І тут співрозмовник щось відмітив у своїх паперах, а я зовсім розгубився і, здається, наговорив дурниць. Тепер чекаю на відповідь, хвилююся. Невже я все зіпсував? Не хочу більше потрапляти в такі ситуації. Що мені робити? Чому виникає проблема Причин тог...

...

Детальніше

Як заохочувати працівників, щоб не втратити цінні кадри

Буває так, що корпорації обіцяють заохочення своїм співробітникам, а потім забувають про це.

Так виникає криза довіри до керівництва, яка, зокрема, має досить печальний результат – цінні кадри покидають компанію. Як краще мотивувати – на процес чи на результат? Насправді така постановка питання не є коректною. Щоб ефективно здійснювати управління, необхідні обидва варіанти моти...

...

Детальніше

Ефективне використання робочого часу

Темп життя сучасних людей складно назвати розміреним — це постійний дефіцит часу і аврали, регулярне перебування у стані, коли незрозуміло, за виконання якої роботи хапатися саме зараз.

Звісно, все це негативно позначається на особистій продуктивності працівників. Дізнайтеся, як впровадити в життя раціональне планування робочого часу, адже кадровикам та фахівцям з управління персоналом обов’язково потрібно не лише зробити це самим, а ще й навчити цього своїх співробітників. ...

...

Детальніше

Де знайти сили, щоб влитися в роботу після тривалих вихідних або відпустки

У всіх явищ є два боки — так і довгі вихідні або відпустка, крім такого довгоочікуваного відпочинку та розслаблення, приносять нам стійке небажання повертатися до робочих обов’язків.

А оскільки зараз багато хто продовжує працювати з дому, налаштуватися на продуктивність стає ще складніше. Якщо вам, як і нам, важко стати до роботи після кількох днів відпочинку, спробуйте зробити ось що. Добре виспіться і смачно поснідайте До ново...

...

Детальніше

Як висловлювати свої думки так, щоб всі все зрозуміли, але ніхто не заснув

Комунікація — це те, на чому будуються стосунки між колегами, замовниками та виконавцями, роботодавцями та шукачами роботи.

Ви можете бути класним спеціалістом, але ніхто ніколи про це не дізнається, якщо ви не зможете чітко вибудувати комунікацію з працедавцем. Продукт компанії може бути крутим, але якщо клієнтам нецікаво слухати вашу презентацію, вони нічого не куплять. А якщо в...

...

Детальніше

Роботодавець не виплачує нараховану заробітну плату: що робити працівнику для її отримання?

Працівник має право на оплату своєї праці на підставі укладеного трудового договору.

Про це повідомляє Головне управління Держпраці. Заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу. Оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому ...

...

Детальніше

Втратили роботу на карантині? Вихід є!

Карантин і тривала самоізоляція стали справжнім викликом для багатьох українців.

Пощастило тим, хто може працювати віддалено: вони зберегли робочі місця і зарплати. Значно гірше людям, які були задіяні у туризмі, ресторанному секторі, сегменті з організації подій, торгівлі. Багато хто залишився буквально на вулиці. Через чинні обмеження роботу втратили близько 1,3 млн осіб...

...

Детальніше

Як ефективно організувати дистанційну роботу вашої команди в період карантину і не втратити продуктивність

Через спалах пандемії коронавірусу в Україні роботодавці перевели більшість своїх працівників на дистанційний режим роботи.

Для багатьох такий формат може бути незвичним: важко сконцентруватися, постійно хочеться на щось відволіктися. Знайома картина?Спершу здається, що робота з дому – це щось неймовірно круте. Ви можете довше поспати, вам не потрібно нікуди їхати: відкрив ноутбук у ліжку – і працюй. Але з ч...

...

Детальніше

На роботу після свят: як уникнути апатії і легко повернутись до звичного режиму

Українці виходять зі свят.

Спеціалісти кажуть, що через це можливі апатія до роботи, збиті ритми сну й харчування. Переїдання і гуляння допізна — не єдині причини післясвяткової апатії. Все починається значно раніше. Лікарі звуть це гіперстимуляцією, або ж емоційним перенавантаженням, що наростає ще до свят, бо на робо...

...

Детальніше

З користю для бізнесу. Чим зайнятися на новорічній вечірці

Як використовувати свій час максимально ефективно Грудень — чемпіон за кількістю та різноманітністю вечірок і неформальних зустрічей.

У жодний іншій місяць протягом року ми не відвідуємо таку кількість подій, прийомів і новорічних корпоративів. При цьому сьогодні кожна доросла людина — менеджер свого життя, а значить — хоча б епізодично стурбована такими важливими для менеджера явищами як...

...

Детальніше

Подарунки від Санти: що презентувати колегам на Новий рік

Передноворічний період – марафон з пошуку подарунків.

Якщо ми точно знаємо, що потрібно близьким, або що замовили діти, то обрати презент для колег – ще той квест. Адже хочеться, щоб новорічний подарунок сподобався колезі, був бюджетним та підходив один для всіх. Обрати його не так і просто і це засвідчують купи статуеток із символом року на роб...

...

Детальніше

Тримати удар: як досягти психологічної стійкості

У житті трапляється чимало ситуацій, які можуть запросто вивести людину з рівноваги, зломити, завдати шкоди здоров’ю.

Непорозуміння з близькими, затримка зарплатні, конфлікти у колективі, бізнесі, просто спілкування з негативними людьми… І, як виявляється, одні виходять з негараздів впевненими, рішуче налаштованими якісно жити далі, інші – зі зламаною психікою, нервовими хворобами та іншими проявами с...

...

Детальніше

Робота за комп’ютером без відчуття втоми: міф чи реальність?

Більшість з нас проводять свій робочий день, сидячи за комп’ютером.

А з приходом у життя дистанційної роботи – часто за ноутбуком ми сидимо де завгодно. Але ж помилки під час вибору освітлення для робочого місця, висоти стільця та розташування комп’ютера можуть привести до підвищення втомлюваності та проблем зі здоров’ям. Тож розберімося з головни...

...

Детальніше

Почати спочатку: як людям у поважному віці перейти у нову професію

Перейти в іншу сферу непросто всім – виникає чимало труднощів зі здобуттям потрібних знань, втратою звичного доходу і адаптацією.

Проте найважче змінювати професію або просто шукати роботу тим, хто досяг поважного віку, але на пенсію ще йти рано. Такі кандидати обросли стереотипами на ринку праці й часто самі не вірять у себе. Але ці зміни не здаються такими страшними, коли знаєте, за яким планом діяти. Тому зібрали все, що в...

...

Детальніше

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » | »»
Нагору Назад