Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
10.10.2019
Офис-менеджер, Администратор, Секретарь
8 грн.
Контактна особа: Фурсенко Елена
Місто (регіон): Черкаси
Основна інформація:
Опис Дата народження: 28.06.1982 Освіта: 2000 -2005 рр., Східноєвропейський Університет економіки та менеджмента, спеціальність «Менеджмент організацій», спеціалізація «менеджмент в галузі охорони здоров'я» диплом спеціаліста (денна форма навчання). Додаткова освіта: 2000 р. — Курс навчання Оператор персонального комп'ютера2007 р. — Курс навчання «1 С- Підприємство» (торгівля і склад)2008 р. — Курс навчання « Спеціаліст відділу кадрів» Досвід роботи: 2010-2019 р.Салон «Дім Оптики» – Офіс –менеджер, продавець - консультант Посадові обов'язки: дотримуватися стандартів обслуговування;консультація и продаж продукції,ведення документації магазина Внутрішня звітність Касова дисциплінаВедення прибуткових ордерів, видаткових ордерів, касова книга.Підбір медичних окулярів за рецептом і оформлення замовленняПідбір сонцезахисних окулярівРобота в програмі АРМ ОфтальмологіяПідтримка порядку в торговому залі 2008-2010 р. ПП «Глобус – Альфа» – Секретар керівникаПосадові обов'язки: — робота з документами (діловодство); — прийом і розподіл дзвінків; — прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції; — ведення ділового листування; —оформлення відряджень співробітників; 2008-2010 р. ПП «ЧСТК» (за сумісництвом) – інспектор відділу кадрівПосадові обов'язки: -Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.-Оформлення, прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.-Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін пов’язаних з трудовою діяльністю.-Заповнення, облік і зберігання трудових книжок, видання довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.-Облік надання відпусток працівникам, здійснення контроля за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.-Контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. 2007-2008 рр. Національна горілчана компанія – Секретар, особистий помічник керівникаПосадові обов'язки: — прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків; — ведення електронного документообігу; — робота з оргтехнікою;— робота з кур’єрською службою; — підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника; — прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції; — складання договорів по шаблонах; — замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу; — замовлення квитків. 2007 р. Страхова Група «ТАС» - Спеціаліст зі страхування 2005-2007рр. Страхова компанія «АСКА» - Спеціаліст зі страхуванняПосадові обов'язки: -Оформлення договорів продаж страхових продуктів -Виконання плану продаж-Активний пошук та залучення до співпраці нових клієнтів та партнерівОсобисті якості:Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність,.Додаткова інформація: Сімейний стан: не заміжня. Маю водійське посвідчення категорії «В»
Контакти:
Строк резюме збіг. Контакти приховані
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідного резюме?
Додайте вакансію
Схожі резюме
Схожі резюме строк актуальності яких закінчився
системный администратор, Игорь, з/п За домовленістю 13.10.2021