Відкриті тренінги та семінари в Черкасах і Україні
Компанія: Global Education Business System
Місто: м.Київ
Програма
Управління офісними бізнес-процесами
- Напрямки функціонування офісу:
- Організаційно-адміністративна діяльність (комунікаційна, розпорядча, координаційна), що здійснюється керівником;
- Аналітично-адміністративна діяльність (підготовка прийняття рішень), яка здійснюється фахівцями;
- Інформаційно-технічна діяльність (включає документаційні, облікові, рахункові, обчислювальні і комунікаційні операції), кото-раю виконується технічними виконавцями, канцелярськими працівниками і секретарями.
- ощадливий офіс
- Коротка історія розвитку концепції бережливого підприємства
- Офісні цінності, потік створення цінності в офісній роботі
- Втрати. Як підвищити продуктивність праці і оптимізувати офісні процеси
- Організація робочого простору. Правила ергономіки
- Як створити керовану середу офісної діяльності
- візуалізація завдань
Документаційне забезпечення управління. діловодство і документування
- Функції ДОУ на підприємстві. Організаційно-інформаційне забезпечення діяльності керівника.
- Форми і типові організаційні структури ДОУ
- Документування. Поняття про документи, способах документування, носіях інформації і функціях документа.
- Ознаки та структура документа.
- Класифікація документів.
- Документний лінгвістика.
- Уніфікація і стандартизація документів. Уніфіковані системи документації.
- Створення документів: правила складання і оформлення. Формуляр-зразок, реквізити та бланки.
- Право підпису і довіреності.
- Практикум: Створення бланка документа (проекту документа).
- Організаційно-розпорядчі документи. Правила оформлення основних видів організаційно-розпорядчих документів
- Організаційно-правові документи
- розпорядчі документи
- Довідково-інформаційні документи.
- спеціальна документація
- Кадрова документація.
- Науково-технічна документація
- фінансова документація
- договірна документація
- конфіденційне діловодство
- Носії інформації: паперові, електронні.
- Електронний підпис.
- Інформаційні системи.
- Використання, зберігання і знищення документів.
- Правове регулювання роботи з документами.
Документообіг в структурі документаційного забезпечення управління
Основні принципи організації діловодства та документообігу
- Внутрішній документообіг організації та документообіг між організаціями.
- Прийом, розгляду і реєстрації документів
- Прийом документів, що надходять, організація доставки документів
- Організація розгляду документів
- Реєстрація документів
- Інформаційно-довідкова робота
- Терміни та контроль виконання документів
- Організація відправки вихідних документів.
- Документопотоки.
- Організація оперативного зберігання документів
- Вимоги до організації зберігання виконаних документів у діловодстві. номенклатура справ
- Вимоги до формування справ у діловодстві
- Практикум: Складання номенклатури справ.
- Експертиза цінності документів
- Підготовка справ до архівного зберігання
- Основні поняття про архівний зберіганні
- Організація роботи з документами, що мають грифи обмеження доступу.
- Знищення документів.
- Практикум: Оформлення актів про виділення справ документального фонду на знищення.
- Електронний документооберт. Переваги та ризики.
- Варіанти змішаного документообігу. Принципи оптимального співвідношення.
Планування бюджету підрозділу і організація офісних поставок
- Принципи планування діяльності АГВ
- Планування бюджетів, робіт, заходів щомісяця, поквартально, з горизонтом один рік
- Критерії виконання робіт
- Принципи бюджетування АГВ
- Аналіз основних напрямків отримання доходів і скорочення витрат АГВ
- Правила проведення план - факт аналізу. Зв'язок між бюджетуванням і системою мотивації АГВ
- Організація роботи АГВ
- Організація взаємодії АГВ із зовнішніми і внутрішніми споживачами.
- Робота з постачальниками та підрядниками
- Організація регулярних закупівель (канцелярське приладдя, господарські засоби та ін.) І періодичних закупівель (меблі, оргтехніка і т. Д.). Організація тендерних закупівель
- Критерії пошуку та вибору постачальників. Принципи переговорного процесу. Варіанти ведення переговорів
- Принципи управління запасами
Продуктивність. розвиток корисних навичок і звичок
- Що таке продуктивність: визначення, вигоди від підвищення продуктивності, цілі в області продуктивності
- Що знижує продуктивність: лінь, прокрастинація, слабке здоров'я і брак енергії, стрес і емоційне вигорання, неясність цілей, брак контролю
- Три напрямки розвитку продуктивності
- Здоров'я і енергія: тіло (спорт, харчування, відпочинок), розум (усвідомленість, медитація, есенціалізм, опора на власні цінності)
- Професійні навички: аналіз структури та перспективності, інструмент: «Колесо Професійного Розвитку»
- Звички: розвиток корисних, позбавлення від заважають
- Натхнення і мотивація: що мотивує, що демотивує, «Чарівний пендель»
- Фокусування: концентрація на пріоритетному, відмова від другорядного, присутність в теперішньому моменті
- Реалізація: дисципліна і сила волі, простий і чіткий План, теорія малих кроків, оцінка прогресу, графік зростання
Вартість участі: 5200 грн.
Дата проведення: захід тривав з 12.12.2019 до 25.03.2020
Контактні данні: Менеджер, тел.: 067-536-00-29, 050-403-00-66
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Черкасах та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Черкас
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5450
4994
103
5
114
13
107
4
112
11
111
13
157
21
101
5
142
22
109
4
Робота в Корсуні-Шевченківському
109
12
100
4
113
3
102
5
267
68
105
5
502
97
102
5
102
4
105
3
111
9
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Черкасах складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 23083 грн.
Jobs.ck.ua
- 8804 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...