Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
27.05.2020
Начальник АЗК
за домовленістю
Компанія: WOG
Контактна особа: Лидия Николюк
Місто (регіон): Черкаси
Основна інформація:
Є робота, коли це просто робота. А є робота із задоволенням у згуртованій команді однодумців. Коли любиш те, що робиш! Ми відчуваємо, коли автомобіль працює на якісному пальному і насолоджуємось цим звуком. Ми обожнюємо аромат найкавовішої кави та смакуємо хот-догами. І ми радіємо, коли Клієнти задоволені нашою роботою. У нас дружня команда, разом ми вміємо ефективно працювати та весело відпочивати. А ще, нас багато - уже понад 7 000! WOG - це велика Компанія, орієнтована на людей. Запрошуємо у свою команду начальника АЗК. Приєднуйтесь до нас! Разом з нами: Будьте впевнені у завтрашньому дні - стабільна зарплата та офіційне працевлаштування з першого дня. Будьте вмотивовані - окрім фіксованої заробітної плати пропонуємо % від продажів. Отримуйте приємні переваги - знижки для працівників Компанії на продукцію WOG CAFE та WOG MARKET. Ставайте одразу частиною команди - наставник та колеги завжди допоможуть і підтримають у період адаптації. Швидко опановуйте професію - вже маєте досвід керівника, але не знаєте нічого про нафтовий бізнес? Протягом першого місяця ми навчимо Вас всьому, що треба знати про пальне та бензовози ;) Робіть кар'єру - використовуйте переваги корпоративного навчання та досягайте професійного зростання. Чим потрібно займатись на цій посаді: організовувати ефективну роботу персоналу, спрямовану на забезпечення високоякісного обслуговування Клієнтів; брати участь у підборі персоналу АЗК та навчанні співробітників застосуванню стандартів WOG; забезпечувати приймання, зберігання та продаж нафтопродуктів, продукції WOG CAFE та товарів WOG Market; вести технічну та облікову документацію, контролювати дотримання касової дисципліни; виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, охорони навколишнього середовища на АЗК; забезпечувати справність обладнання та устаткування; контролювати роботу персоналу АЗК. Наші очікування від майбутнього колеги: досвід роботи на керівній посаді в ритейлі від 2 років (менеджер АЗК, директор магазину, керуючий кафе тощо); вміє працювати з колективом, ставити завдання і забезпечувати дієвий контроль; має відмінні комунікативні навички та високий рівень клієнтоорієнтованності; бажання працювати та розвиватися разом з WOG. Не зволікайте - надсилайте резюме, або телефонуйте за номером: 067-629-65-17 - Ніколюк Лідія. Це лише кілька хвилин, але вони можуть змінити ваше життя! З нетерпінням чекаємо саме Ваше резюме! Команда HR WOG
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме