Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
03.12.2021
Керівник відділу сервісу Toyota
0 грн.
Компанія: Тойота Центр Черкаси
Контактна особа: Алена
Місто (регіон): Черкаси
Основна інформація:
Найгучніша новина в сфері автобізнесу твого міста: незабаром відкриття Toyota Центр. TOYOTA Центр Черкаси шукає Свого керівника відділу сервісу! Ми - сильна, амбітна команда співробітників, які щодня працюють, аби зробити життя наших Клієнтів простіше, зручніше та комфортніше, пропонуючи їм автомобілі та сервіс тої якості, яку хочемо для себе. Ми - лідери в сфері автомобільного бізнесу і цим все сказано! Керівник СТО бренду TOYOTA: вважає, що за автомобілями TOYOTA - майбутнє, готовий прийняти виклик і внести свій вклад в організацію СТО по здійсненню післяпродажного обслуговування автомобілів 100% командний гравець Притримується філософії «правильно з першого разу» та «вчасно» Бере відповідальність за дані обіцянки, результати своїх дій та дій підлеглих Вміє надихати підлеглих на досягнення високих результатів та високу якість виконання. Не зупиняється на досягненні та прагне постійно зростати особистісно та професійно Бездоганний стратег та послідовний тактик. Наш майбутній Керівник СТО має: Успішний досвід старшим майстром/приймальником замовлень/менеджером з продажу запчастин - не менше 2 років; Управлінський досвід в сфері надання сервісних послуг з гарантії та ремонту - не менше 5-х років; Має в наявності водійське посвідчення та стаж керування від 2-х років (механіка/автомат); Знає будову, технічні характеристики автомобілів, технології ремонту; Має відповідну спеціальну вищу освіту; Готовий постійно вчитися, любить виклики, складні задачі та перемагати Роль Керівника відділу продажу автомобілів в нашому автосалоні: Організовувати та надихати команду на активний розвиток регіональних продажів сервісних послуг TOYOTA; Проводити перемовини з Клієнтами стосовно сервісного обслуговування (В2В, В2С); Контролювати та організовувати проведення тендерів; Контролювати супровід Клієнтів сервіс-консультантами на всіх етапах обслуговування з метою гарантії 100 % задоволеності Клієнтів. Стратегічно планувати роботу відділу та забезпечувати виконання планових показників; Підтримувати стандарти бренду TOYOTA. Ми гарантуємо: Високий дохід. Офіційне працевлаштування, оплачувані відпустки та лікарняні. Навчання за рахунок Холдингу, тренінги від Імпортера. Нормований робочий день: Пн.-Пт., з 9:00 до 18:00, обідня перерва: з 13:00 до 14:00; Сб./через Сб., з 9:00 до 15:00.
Контакти:
Строк вакансії збіг. Контакти приховані
Дані наведені виключно в ознайомлювальних цілях. Контактна інформація прихована та допоміжні функції вимкнені
Відправити
другу
Поскаржитись
адміністратору
Роздрукувати сторінку
Не знайшли необхідної вакансії?
Додайте резюме
Схожі вакансії
Схожі вакансії строк актуальності яких закінчився
фахівець відділу логістики, Баядера Логістик, ТОВ, з/п За домовленістю 15.02.2024