Відкриті тренінги та семінари в Черкасах і Україні
Компанія: Тренд, навчальна студія
Місто: м.Київ
Курс по документообігу та документуванню управлінської діяльності компанії для:
- секретарів,
- помічників керівника,
- офіс-менеджерів,
- адміністраторів,
- працівників канцелярії,
- керівників підрозділів.
Мета заходу: отримати знання з діловодства, оформлення ділових паперів та організації системи документообігу в компанії.
Програма
Модуль 1. Діловодство для початківців
- Посадова інструкція діловода, секретаря, помічника керівника. Особливості професії і побудови кар’єри діловода
- Планування кар’єри діловода. Вибір місця роботи. Організація пошуку роботи. Організація на співбесіду. Резюме. Мотиваційний лист. Супровідний лист. Рекомендації
- Техніка безпеки та охорона праці на робочому місці
- Нормативно-правові засади діловодної діяльності
- Організаційні питання документообігу на підприємстві. Знання ПК – Word, Excel та інших програм пакету Microsoft Office. Пошук інформації в Internet, робота з електронною поштою, чатом.
- Організація робочого місця діловода на підприємстві. Електронний документообіг. Електронний підпис, факсиміле керівника підприємства. Гербова печатка
- Створення бази даних контактів керівника, бізнесу. Планування роботи керівника. Цикли – день, тиждень, місяць, рік
- Зразки оформлення документів: заява, наказ, акт, довідка, доповідна/пояснювальна записка, протокол та витяг з протоколу, автобіографія, характеристика, гарантійний лист. Візитна картка
- Протокол та етикет. Дрес-код. Правила субординації
- Ділове листування. Службові листи. Бланк листа. Правила оформлення документів, форматування
Модуль 2. Діловодство на підприємстві
- Організаційні документи – положення, статут, інструкція, правила
- Розпорядчі документи – розпорядження, вказівки. Робота з документами від державних органів та організацій вищого рівня
- Довідково-інформаційні документи: доповіді, звіти, огляди, плани робіт Договори. Договори на участь у виставці. Документування оренди приміщень.
- Документація з кадрових питань: контракти, особові листи, угоди. Трудові книжки. Конфіденційність
- Обліково-фінансові документи: акт, відомість, квитанція, накладна, довіреність
- Організація і проведення переговорів
- Національний стандарт України з діловодної діяльності. Реквізити документів. Електронний документообіг
- Засвідчення вірності копій документів. Гербова печатка підприємства. Факсиміле. Електронний підпис
- Організація відрядження. Замовлення квитків
- Оформлення презентацій і проведення презентацій, організація проведень конференцій та виїзних засідань
Модуль 3. Організація роботи діловодної служби на підприємстві
- Електронне діловодство
- Розробка інструкції з діловодства для підприємства
- Прийом документів. Номенклатура справ. Індексація документів
- Схема документообігу в установі. Організація робочого місця діловода
- Організація контролю за виконанням документів
- Архівування документів
- Міжнародні стандарти ISO. Закордонні партнери: сертифікати якості, контракти. Особливості листування з закордонними партнерами
- Емоційний контроль та практики передбачення професійного «вигорання». Психологія колективу
- Особливості документування управлінської діяльності в країнах Європейського Союзу та інших країнах світу
- Організація та проведення підвищення кваліфікації співробітників з діловодної діяльності. Організаційні питання набору персоналу
Вартість участі: 2600 грн.
Дата проведення: захід тривав з 11.12.2019 до 22.02.2020
Контактні данні: Олена, тел. 067-186-46-05
За матеріалами hitjob.com.ua
Ринок працевлаштування в Черкасах та області: кількість вакансій (вільних робочих місць) та резюме претендентів (працівників, що шукають роботу) по регіонам Черкас
Робота в регіонах
Місто
Вак.
Рез.
5452
4994
103
5
114
13
107
4
112
11
111
13
157
21
101
5
142
22
109
4
Робота в Корсуні-Шевченківському
109
12
100
4
113
3
102
5
267
68
105
5
502
97
102
5
102
4
105
3
111
9
Робота в Україні
Статистика зарплат
Середня зарплата в Черкасах складає:
- по резюме 0 грн.
- по вакансіях 17583 грн.
Jobs.ck.ua
- 8804 грн.
за даними Статуправління
Корисні сервіси
Корисні поради
Чому роботодавці не вказують в оголошеннях зарплату: поради hr-експертки, які вакансії оминати
Не вказана в оголошеннях зарплата часто є найменшою проблемою. Попри світо ...
Тренди українського фрилансу-2023: прогноз від Freelancehunt
Світова платформа Exploding Topics та український сервіс фрилансу Freelanc ...
Вигорання під час війни: як залишатися ефективним на роботі – поради експерта
Війна стала важким тягарем для ринку праці. За оцінками соціологічної груп ...